aktualisera.. - 20 april, 2011

Jaa nee jag är inte död. Jag har bara tagit en paus! :P

Idag, idag, idag är det onsdag den 20 april 2011. Vilket betyder att Emma fyller 23 år! Yay grattis till henne! :D

Idag är det inte lika fint väder som det varit de andra dagarna. Strålande sol hade man ju inte dött av. Igår så bjöd Annie mig på Subway! Gottigt värre! Sen gick vi till Adelante och satte oss. Jag köpte en Fudgebrownie som vanligt ^^ och annie nöjde sig med te. I måndags så följde hon med mig till IKEA för att lämna in cv + personligt brev, sen strosade vi runt på A6. Myyys! Jag köpte mig en ny klocka med! Checka..
Det är en Regal!
 
Sen på kvällen umgicks jag med en kompis. Vi satte oss på Vätterstranden och solade oss, myys! ^^

Förra veckan var Annie en ängel! Hon ringde mig på tisdagsmorgonen då jag låg och sov och frågade vad jag gjorde. Hon sa att hon var utanför mig och att hon kommer upp. Jag bara "Du har ju nyckel.." trött som jag var. och vilken surprise man fick! Hon hade köpt med sig bakad potatis med räk- och skagernröra och till efterätt: jordgubbar och vispgrädde! Vi hade iofs bestämt innan att vi skulle äta bakad potatis snart men snacka om royal frukost! Mumma!
© Sara
© Sara
Det känns skönt att ha Annie i Jönköping, utan henne hade det varit trist! Me lövs her! <3

I helgen var jag i Borås och hälsade på Oscar! En helt epic och awesom helg! Kom på lördagen och då åkte vi in till stan för att möta en annan kompis. Sen tog vi oss ut till en sjö där vi tände brasa och myste. Träffade nya och bekanta människor! Sällskapet var ju helt rätt! :D Sen att man får ta hand om fulla människor är en annan sak. Sen drog vi hem till Oscar. Jag tänkte sova en stund men det fick jag ju inte.. av osagda anledningar.. *host host* Innan jag åkte hem på söndagen hälsade jag på min farbror och hans familj. De bjöd på god mat och kaffe. Myys!
Imorgon blir det jobb igen.. Jag ska stå och servera läsk till gymnasie elever. De ska testa på "utelivet" innan de själva blir myndiga och ger sig ut. Ska bli kul att jobba igen :) Nää om man kanske skulle ta och äta frukost, diska lite och plugga innan någon vill umgås med mig. Måste hämta min bok också :) Skönt att slippa gå till Ica Maxi som jag fick göra innan >_<

We'll see nästa gång jag uppdaterar men tills dess.. ha det awesome!


. Lajka