bemärkelsedag.. - 25 april, 2011.

Idag, idag, idag var en helt vanlig dag. Kanske för dig.. men för mig var det en helt jävla awesome dag! Det var min födelsedag! 22år nu, börjar bli gammal.. eller nej.. Inte alls! ^^D
 
Mitt liv just nu är helt awesome! Det hade varit perfekt om man hade en stabil inkomst med :P Men nu är det så bra som det kan bli! Jag har helt underbara människor som förgyller mitt liv! Vissa mer än andra! :) Min födelsedag började med att jag tydligen så hade vaknat för "tidigt" för mina päron + syster hade inte gjort iordning allt ännu. Befann mig btw i Gnosjö hela helgen. Så jag fick gå och "sova" igen. Så kom de upp och sjöng för mig *nostalgisk!* Sen åt vi tårta (mammas jättegåda marängtårta MUMMA!). Senare var det dags att åka hem ifrån Gnosjö, back to Jönköping! Där släppte jag och fader av min syster och sedan bjyssade jag honom på kaffe innan han drog hem. Sen kom Oscar! Med resten av gänget! och grattade mig! De bjyssade på tårta och cola, även asnice sällskap! Me loves them! Därefter drog jag och Annie till Donken, där mötte vi upp en speciell person som bjyssade mig och Annie på pommes med cheddar cheese dip! Mums! Efter det satte vi oss och tittade på "solnedgången", sen var Annie tråkig och drog hem så vi gick hem till mig och myste ^^
 
Helgen har varit helt awesome helt enkelt! Spenderade lördagskvällen på först på förfest hos Annie och sen på O'Learys. Asnice! Rätt sällskap kände jag att det var med! Helt crazy! Måste göras om! Jag fick även en födelsedagspuss av både söstra mi och Martin!
 
Så just nu är jag bra lycklig!
Imorgon ska jag träffa Oscar, plugga och träna! I veckan ska jag även hinna med att åka inlines, det ska bli spännande! Får se hur mycket jag slår mig :P
 
Sova nu, godnatt godnatt!


. Lajka