glömde.. - 20 april, 2011.

Btw, jag glömde att berätta mitt första aprilskämt som jag lurade (nästan) alla på Facebook med. Så här löd det!

"OMFG! På vägen hem ifrån Jönet blev jag stoppad av polisen, de sa att en av mina framlysen var sönder och att jag skulle få böter för det. Precis när de börjat skriva boten så ber de mig kliva ut och låta bilen vara på. De bad titta på mina framlysen och förtvivlad som jag var märkte jag att båda var hela. De skrattade åt mig och gav mig boten där det stod att får böter för att jag är så lättlurad. WTF?"

Kan inte fatta att alla köpte det! Utom Tova då förstås. Spoiler! ^^D Nej men seriöst, polisen får inte göra så för då blir de garanterat av med jobbet! Eller åtminstone en prick i sitt register om jag väljer att anmäla det. Lite för risky.. ^^

Nu ska jag hämta en bok och göra mat! Ingen aning om vad jag ska laga.. any idéas?


. Lajka