Insparken 2011

Kära läsare. Jaa jag vet, det är en sen uppdatering men ändå. Jag har haft fullt upp hela veckan med insparken och inte haft en tanke på annat håll än nu. Det har varit en hektiskt men ROLIG vecka :D Massor av aktiviteter och nya trevliga människor!
För er som inte vet och för alla nya så är jag ju nolla igen. Denna gång en MKV-nolla :D Yes jag har nu bytt program och det känns awesome! Dock har jag inte riktigt bestämt mig ännu vad jag ska läsa, jag kom in på öppen ingång. Jag funderar på antingen organisation eller medieproduktion. Hum, svårt val. Jag får nog läsa mig in lite mer på vad exakt det innebär. Som ny student, aka "nolla" så får man köpa sig en overall och min är nu blå. Och väldigt tom... känns konstigt. Min röda är full med märken. Så jag känner mig lite halvt naken just nu :P
Here's me ^^
 
Som ni ser så har jag även bytt frisyr, jag kör numera på kort och lockigt/krulligt hår. Trivs bra i det! :)
Nae, dags att sova nu, idag är det dags för en ny vecka med inspark. Just idag är det stadsvandring och allsång i Rådhusparken sen avslutas kvällen på Akademien :D
G'night folks!
. Lajka