Tur i oturen och tips på bra musik!

Hej kära vänner!

Något ganska ironiskt men jobbigt hände mig på vägen till träningen. Det regnade ute och regnar fortfarande. Jag gick ut ur kollektivet jag bor i med iPhonen i högsta hugg för att smsa. Tror ni inte på fan att en jeaffla fet droppe träffar precis på högtalaren där man sätter örat för att höra vad den andra säger? Såklart fuckar ljudet upp sig så jag inte kan höja ljudet och höra tonen tillräckligt bra. FUUUU tänkte jag, typiskt min otur. Dock när jag kom til Friskis och Svettis så tog jag papper och försökte torka så gott det gick och blåsa lite för att torka vattnet som hade kommit i högtalaren. Lyckligtvis så återgick den till sitt normala tillstånd igen och jag kände en stor lättnad. Tänk er att jag bara ha typ en månad kvar tills skiten är betald och mitt abonnemang går ut och den går sönder precis nu? Skönt att den inte gjorde det :P

På vägen hem ifrån gymmet så skulle jag slå in koden till första dörren (lat som jag är, orkar jag inte använda nyckeln som jag dock måste använda på nästa dörr ^^) så halkar jag på den hala trappkanten. Dock lyckades jag rädda mig själv genom att snabbt som satan ta tag i dörrhantaget. Det måste sett komiskt ut :P Sträckte handleden på köpet också. Yay!... *not*.
- Det är verkligen min dag idag...

Btw, låten som jag lyssnar sönder just nu och som även är nysläppt(!) är:
Skrillex feat Wolfgang Gartnet - The Devil's Den
Kan knappt vänta tills hans album Bangarang släpps så jag kan ladda ner det ^^ Just nu kostar det :P

Jaja, dags att duscha sig, äta, plugga lite och sen gå på bio. Spännande! ^^



. Sara Lajka