The Adjustment Bureau..

Jaa, här kommer ännu en film som jag sett! Denna gång är det precis so rubriken säger
"The Adjustment Bureau". Det är en romantisk Sci-Fi thriller med Matt Damon och Emily Blunt.
 
Matt Damon spelar senatorn David Norris som ställer upp i presidentvalet i USA. Samtidigt som han kämpar om folkets röster så träffar han på dansören Elise Sellas som är på väg att bli en av världens bästa dansare. Båda är intresserade av varandra men ödet ha planerat något helt annat för dem. Frågan man ställer sig när man ser denna film är: Kontrollerar vi själva vårt öde eller ligger det i andras händer?
 
En väldigt bra gjord film faktiskt! Jag hade inga direkta förväntningar på den men jag måste säga att George Nolfi faktiskt lyckades bra! Den ha fått 7,1 stjärnor av IMDB (klicka HÄR för att komma till sidan). Terence Stamp är ju också med och han känner vi igen från "The Haunted Mansion" som Eddie Murphy även är med i. Sen var han även med i Yes Man som Jim Carrey spelar huvudrollen i.
 
För er som blev lite sugna på denna film, så postar jag trailen här..
The Adjusment Bureau
 
 
Jag skulle nog ge den en 8/10, inte världens bästa film jag sett men klart sevärd! Bra gjord och väl genomtänkt! Bra story och spännande jakter som håller en intresserad! :)
 



 
. Lajka
Publicerat i Filmer