i pluggandets stund.. - 29 mars, 2011.

Jag finner mig nu tid till att skriva en rad eller två.
 
Pluggandet till tysktentan går helt okej. Har dock svårt med historian om de tre länder vi skall ha på tentan. Historia har aldrig varit mitt ämne, men jag kämpar på! Mellan varven, då jag äter, vilar, eller precis ska gå och lägga mig så hinner jag klämma in lite Mighty Morpin Power Rangers! Serien från 1995! Jag har kultförklarat den, även Biker Mice from Mars. Jag är helt kär i den serien. Egentligen så är det Xena-kvalité på den. Dvs dålig handling och dåliga effekter. MEN just för att jag älskade den som barn och att den har mer action än Xena så är jag helt inne i den. Var så olaglig att jag laddade ner hela säsong 1 ^^*aja baja rycka i håret*. Första säsongen är 60 avsnitt! Wow, det är inte ofta man ser det faktiskt. De är lagom långa också, ungefär 20 min. Det är lagom både till frukost, lunch och kvällsmat. Hihi!
 
För övrigt så ser här ser mitt rum ut så här.
© Sara
 
Som ett jävla bombnedslag! Det är helt otroligt vad man kan göra på två dagar :P Visserligen så har jag faktiskt diskat alla tallrikar och ställt iordning skorna, så man kommer förbi. Så SÅ farligt ser det inte ut. Jag har varken orken, tiden eller motivationen till att städa just nu. Det får bli ett senare projekt, typ nästa vecka. Wow, kul för mig :P Jag får kliva över allt för att komma ut till köket.
 
Förresten så vill jag ha ha ha ha dessa!
Åh, gimmegimmegimmegimmegimme! (Jag vet kass bild men jag tog den inte!)
 
Jag är egentligen en samlare! Men jag samlar bara på saker som jag verklgien gillar!
Har alla TBBT säsonger och massa Rammsteinprylar grejer. Vill ha dessa actionfigurer och även Biker Mice From Mars actionfigurer. Dock så har jag inte råd att köpa dem. Sen så råkade det vara så att denna jäveln som säljer dessa (för en billig penning!) inte vill skicka dem utanför USA typ. Wow, älska sådana människor. Trångsynta! :P
 
Njaee, nu ska jag äta lite och dra igenom allt en sista gång innan kvällen väntar. Imorgon är det föreläsning och plugg! Keep it real!
 
. Sara