Söndag, sleepy sunday.. - 29 maj, 2011.

Hailo!
Nu börjar vi närma oss juni månad, dock märks inte det på vädret. Skitväder idag! Det regnar inte men det är grått och trist..
 
Jaha men nähä.
 
I lördags, gårdagen, spenderade jag dagen på marknad med bästaste Annie! Jag tänkte jag skulle visa det jag "vann" under dagen. There we go..
 
Jag vann både lejonet och hunden. Hatten fick jag av Annie <3 :) Fan vad awesumt dålig jag var när vi skulle kasta en liten boll i ett mål. Skämdes verkligen hur hårt jag missade alla gångerna och träffade den jävlas träsaken som åker mellan stolparna. Fick sådan prestationsångest! Men Annie var så snäll och gav mig sitt pris, vilket var hatten :P
 
I fredags var jag även på marknaden och då fick jag dessa :D:D
 
Jag fick mina efterlängtade blommor :D Så otroligt fina och jag känner mig så otroligt glad!
 
Idag fick jag för övrigt rädda min undre granners köttbullar från att brännas till kol. Tyckte det luktade rök och brandlarmet hade gått. Så jag gick ner en trappa för att finna köttbullarna i ugnen, brända. Måste smaka otroligt gott sen :P Han var i alla fall tacksam att jag räddade dem. Dagens goda gärning gjord! Yay! :D
 
Nu ska jag spela lite SSX 3 och fortsätta med mina verb som tar alla dessa prepositioner.. Wihuu...not.
 
 
. Lajka