Måndag, underbara måndag

Jaa då var det måndag igen! Helgen går fort när man har roligt :P
I fredags så skrev jag ju tentan och gick och shoppade med Annie sen. Jag lyckades att hålla mig på en pengarmässig rimlig nivå. Köpte typ en tröja, en kavaj och strumpebyxor. På kvällen så hade tbbt-maraton jag. Jag åt chips, kladdkaka och godis :P Känner mig inte alls tjock nu ^^D
Lördagen så var det dags för klassfest! På dagen så shoppade jag med Annie igen, fast i stan och då hittade jag en helt awesome tröja som jag vara var TVUNGEN att köpa! Så jag lämnade tillbaka min kavaj (för jag kände att jag faktiskt inte behövde den och av kostnadsmässiga skäl) och köpte denna
- Snygg va? Jättenöjd är jag ^^
På lördagskällen var det dags för klassfesten med 90-tals- och halloweentema. Så jag gick som the wicked witch of the west, som jag är mest känd för när de gäller halloween ^^ Festen var lyckad och jag hade trevligt! Det var trevligt att lära känna sina klasskamrater! Nu undrar man inte "jaha, går denne i min klass?" Så tummen upp på det! Nästa år ska jag dock satsa på en annan outfit.. En kompis till mig gav mig en idé som jag tänkte fila på :)
 
Idag började en ny kurs som är på engelska och heter Communication and technology. Vi ska bland annat lära oss att twittra, blogga via wordpress och göra en autobiography med ett speciellt internetprogram. Det ska faktiskt bli intressant! Så vi får se hur det går :)
 
Just nu så ser jag på filmen "Triumphs of the nerds" som vi skall ha sett på tills på fredag och sen skriva ett inlägg om. Bäst att vara förberedd redan nu :)
Woop woop på er people!
. Lajka