Epic-myshelg!

Hej, eller aa godkväll dårå!
Wazzap?

Jao bra här! Trött efter träningen bara och en aningens illamående? Och törstig.

Idag är det måndag, en typisk "jag-hatar-mitt-liv"-dag. Och det var precis det jag gjorde idag på morgonen. Vår grupp skulle träffas halv tio, så jag kommer dit halv tio och vi sätter oss med vår powerpoint och SPSS. Och till min fasa så märkte jag att all data inte var inmatad trots att jag matade in skiten i torsdags förra veckan. Så vad fick jag göra? Jo jag fick ta mitt pick och pack och cykla hem för att hämta alla undersökningarna för att fylla i skiten igen. tackar som fan att det bara var 14st. Extrajobb iaf, likaså på powerpointen. Eftersom att jag hade fixat alla tabeller så fick jag göra om allt för att SPSS-skiten inte vet hur man sparar. Typiskt windows-program. Det bästa är ju dock när programmet inte fattar att jag vill öppna skiten. Då spelar det ingen roll hur många gånger jag trycker på ikonfanskapet, fanskapet vill ju inte starta. Suck..

Efter en kort visit hemma åkte jag tillbaka till skolan igen för att sammanställa allt med gruppen. Jag kommer att vara lite ego och ta åt mig nästan all ära och cred då jag har gjort majoriteten av jobbet på detta arbeten. Övriga medlemmarna i gruppen höll med mig när jag tog åt mig äran och andades ut av lättnad nät det var färdigt. Jag är rätt så nöjd faktiskt! Nu får vi bara se om de kan prestera bra på presentationen, om inte så.... *hummel mummel*. Nää skämt å sidor.. :)

Helgen har varit fantastiskt skön och lugn. Förutom då jag jobbade i lördags. Det är alltid skoj att jobba dock stressigt. Inte lika stressigt som vanligt då det inte var så mkt folk. Vanligaste kommentaren den kvällen var "Har du en mentor?" Jag ser frågande ut och svarar "Nää?". Gästerna svarar "Okej, för hen där bakom dig står och bevakar dig som en hök.." Och jag förstår precis vem de menar. Visst är jag tacksam över att hen hjälper mig och rättar mig om jag gör fel, men aa.. Jag tror hen menar gott ändå :)

I övrigt har jag pluggat lagom mycket och spelat i lagom dos. Myst till tusen har jag också gjort ^^ MYS!
Nu bär det av in i duschen och vila resten av kvällen. Tanken är att jag ska gå och lägga mig vid tolv, för jag gick och lade mig inatt kl. tre och det är INTE godkänt! Visserligen var det inte så farligt att gå upp men aa svintrött nu ^^

Jao, jag hör av mig snart igen. Btw, på onsdag är det min födelsedag! Födelsedagshälsningar på FB och här välkomnas mer än gärna, dock inget tvång :) Woop wopp kära läsare!



. Sara Lajka