Nya SSX-spelet

Jag sitter just nu och spelar det nya SSX-spelet jag fick i födelsedagspresent av söstra mi! Eller ja han spelar och jag sitter och skriver här ^^

Jag började spela det igår och var helt fast i typ två-tre timmar. Levlade upp min gubbe så mycket jag orkade innan jag tröttnade på det för dagen. Det tar sin lilla tid att levla upp karaktären och få bättre utrustning och brädor. Men skoj är det! Och väldigt nice grafik! EA har verkligen satsat på grafiken och utformningen. Det brukar inte betyda så mycket men aa det är nice! Jag är ärligt talat inte så jätte-into att man kan dö och måste då spela om banan. Aja men aa det är ju en av de nya sakerna i detta SSX. I de förra kunde man ju inte dö. Jag sitter just nu och försöker att lära mig hur allt funkar. Getting in to the floooow. :)
SSX

Här har ni en trailer också :)
SSX - Gameplay

Nää nu ska vi lira lite till innan sängen väntar!
Woop woop peops!



. Sara Lajka
Publicerat i Spel