Rammsteinkonsert: (sen) uppföljning!

Ja hej allesammans!
Ja jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera. men skolan har varit intensiv. :P Jag tänkte att jag skulle visa lite bilder ifrån min Rammstein-helg i Stockholm. Tyvärr tog jag knappt några bilder från konserten för det var ingen som sa till mig att man inte fick ha med sig en systemkamera.. Så det fick bli mobilbilder. Dock tog jag awesome foton på mina älskling under signeringen! Please Enjoy :)
© Sara Lajka
- Till :)

© Sara Lajka
- Flake :)

© Sara Lajka
- Christoph och Paul :)

© Sara Lajka
- Christoph :)

© Sara Lajka
- Oliver :)

© Sara Lajka
- Hela gänget (utom Richard och Oliver) :)

Det var helt magiskt att få träffa dem! Dock verkade de väldigt trötta :P Nu har jag fått två av mina drömmar uppfyllda på samma gång. Den trejde är att få hänga och umgås med dem. Dock vet jag faktiskt inte om jag vill det efter jag träffade dem i Stockholm.. De verkade rätt trötta på alla fans och konserter. :P Fast jag är lite mer awesome än alla andra fans för jag fick två saker signerade med alla andra fick en ^^D
© Sara Lajka
- Jag sagt innan och jag säger det igen:
Jag är deras största fan och kommer alltid att vara det.
Sen är jag mer awesome är vad ni är för awesome människor får lite mer än andra :D

Och ja, ni ska vara avundsjuka! För jag är stolt som fan! Väl på konserten så följde jag min tradition och köpte mig deras tourtröja :)
© Sara Lajka

Vi tittar lite nämre på den ;)
© Sara Lajka
- Framsidan :D

© Sara Lajka
- Baksidan :D

Nää nu är det dags att göra sig iordning för att jobba :)
Hoppas att ni gillade bilderna lika mycket som jag! :D
Toodles!



. Sara Lajka
#1 / / Uutela:

Låter som det var en mer eller mindre lyckad dag det dära! :)