Shoppinglördag

Tjalo!
Lördag idag, boya! Så vad har jag gjort? Tjaa. jag vaknade relativt tidigt faktiskt (för att ha jobbat tills kl. 3 inatt). Mötte upp Annie på stan och shoppade lite. Extremt lite! Solen sken och det var jättenice väder ute så jag var bara tvungen att köpa mig ett par nya solbrillor!
 
- Jag känner mig astuff i dem! Dock inget fair ljus, de är nämligen silvriga :P
Köpta på Lindex faktiskt! Köpte även en BH där.
Sen drog vi till NewYorker där jag tänkte utöka min färgpalett i min garderob. Jag känner att svart, vitt, grått och blått inte räcker längre. Jag testade en grönvit tröja som jag sedan köpte! Checka :D
 
- Kostade bara 139kr och ofc är de Fishbone! <3
Trycket -------v
 
- The Spirit of Love :)
Fram tills nu har jag spelat Rainbow Six Vegas 2 och tittat på tv. Livet mellan två delkurser är sweet. Nu tänkte jag göra lite mat och senare blir det jobb igen! Fick okej med dricks igår. Vill ha mer idag ^^D
Hoppas att ni får en awesome lördag!
Puss på er :)
. Sara Lajka