Hejhopp!

Hej alla läsare!
Hur mår ni? Jag mår bra! :)

I fredags förra veckan fick jag min mobil som jag hade beställt natten till torsdag. För jag var så jeaffla trött på min iPhone 3GS så beställde jag en Samsung Galaxy Nexus :D Och jag bara älskar den! Trodde faktiskt aldrig att jag skulle gå över från Apples produkter men jag måste erkänna nu att Android har kommit ikapp och att iPhone inte är nummer ett längre. Dock är Apples datorer nummer ett och det kommer jag aldrig att byta! :P

Detta är numera min mobil ^^

Ska ni köpa en ny Android så köp en Galaxy Nexus :)

För övrigt har dagen varit helt okej. Föreläsningen idag var inställd så de betydde, damdam! SOVMORGON :D. Så jag gick upp sent, städade, fikade med Annie och nu har jag precis handlat vad jag behöver. Så hur kvällen kommer spenderas är en bra fråga. Jag vet inte riktigt vad jag vill göra :P Vill göra så mkt ^^D Men vi får se :)

Tjopptjopp på er :)



. Sara Lajka