Nattbloggande i bildernas tecken

Nu skriver jag mitt i natten för jag kan inte sova!
Så jag tänkte på dig min kära läsare, att det var längesen jag hörde av mig!
Idag så var jag helt ledig från skolan, vi filmade lite material till vårt inslag vi håller på med i TV-produktionen, vi ska även filma imorn (fredag). Förhoppningsvis går det vägen! Imorgon ska jag även till Gnosjö för att fira min kära farmor som fyller år. 
Idag så sov jag länge, pluggade lite, tränade, gick och fikade med Annie och hängde sedan med henne hem och spelade Wii med henne, hennes fästman och hans barn. It was awesome! För jag vann ^^ Det är andra torsdagen jag spelar med dem, det bode jag göra till en tradition. Jag älskar ju och spela och så gör lillkillen ^^ Jag är alltså den perfekta "tant Sara" -  HAHA!
 
Jag och Annie fikade på Konditori Napoleon. Jag drack en laktosfri cafe latte 
© Sara Lajka
 
Efter TV-spelskvällen hos dem så drog jag hem och myste för mig själv en stund. Jag satte på American Dad!, skar upp några gurkstavar och tog fram guacamole-dippen som blev över ifrån tacosen jag åt med T. Kändes som en perfekt avslutning på kvällen!
© Sara Lajka
 
Ja just det! I lördags åt jag och Annie tapas på Kock och Bar här i Jönet. Första gången jag åt och det var svingott! Det gick på en del dock. Och deras laktosfria efterrätt var himmelsk!
© Sara Lajka
 
Det var mango-sorbeglass med jordgubbar och fysalis med en god och krämig sås! (Kommer inte ihåg var det var för smak men jag antar att de va jordgubb eller smulton?) Nää jag ska väl ta och sova nu, klockan är ju ändå ett och jag ska upp om typ sex timmar x)
God natt då! (eller godmorgon/eftermiddag/kväll - beroende på när du läser detta :P)
 
 
 
. S - L