Torsdagsljussättning

Idag har jag varit på högskolan hela dagen. Det började med en (jävligt!) tidig föreläsning om ljussättning och forsatte sedan med en "workshop" om ljussättning. Inte så mkt till workshop Föreläsaren sprang mest runt med sina lampor och försökte lösa alla "problem" som uppkom. Jag är erfarenheter rikare men jag hade gärna velat göra mer själv :P Det här med ljussättning är faktiskt svårare än man kan tro! Det är många saker att tänka på innan och under ljussättningen och intervjun. Men det blir snyggare om man lägger till en enda lampa!
I helgen var jag hos mina föräldrar då min farmor fyllde år, så jag åkte hem för att fira henne. Det var mysigt! Hela familjen tillsammans igen! Plus lille Kjelle-Belle 
© Sara Lajka
 
 
Den hunden är så otroligt söt! Jag önskade att han bodde hos mig, då skulle jag gosa med honom varje dag! Även gå på promenad med honom varje dag! I tisdags så gjorde jag american pancakes!
© Sara Lajka
 
Jag gjorde dubbel sats för jag trodde inte att de skulle bli så många. Jag hade fel. Det blev 12 stycken! Jag åt två stycken, sedan frös jag in fyra och lade in fyra i mitt kylskåp. Nu är det bara två kvar i frysen! Försten till kvarn! Omnomnomnomnom!! :D Nu ska jag dra till en kompis och äta fruktcocktail och spela tv-spel! Känns som en soft kväll :)
 
 
. S - L