I fink U freaky!

Hey friends of mine!
Innan jag gick till jobbet igår mådde jag skit och det enda jag ville göra var att sätta mig ner och gråta ögonn ur mig. Men nej. I put on a happyface och jobbade. Det var jobbigt till en början men det gick skitbra sen! Mina arbetskamrater som jag jobbade med igår är helt awesome. Och att jobba i den baren jag jobbar i och möta alla (mestadels) trevliga och glada människor är just nu mitt luckypill. Tråkigt att jag bara jobbar ikväll också. Hoppas att denna jobbkväll/natt blir lika awesome som den igår! Jag jobbar ju i puben! (om de inte har ändrat) :P
 
Annars då, jadu. Det går upp och det går ner. Radiokursen är i alla fall över. Ett nyhetsreportage, ett längre reportage och två radiosändningar har gjorts, plus en liten tenta. Nu väntar tvkursen. Nu ska vi få filma! I torsdags hängde jag med Annie, vi spelade tv-spel med hennes fästman och hans son. Hon och jag spelade även kort och memory. Det var awesome! Vi borde ärligt talat hänga oftare. Jag borde hänga med mina vänner oftare. Jag ska göra mer plats åt er i min kalender! Imorgon söndag, är det ingen bartenderutbildning. Jag och Annie ska då bowla! Jag ser fram emot det :) Jag ska även försöka beställa mig en ny datorn, när jag får tummen ur röven så att säga :P
 
Ska göra mig iordning för jobb nu, äta osv. 
Catch ya later amigos! Btw, så lyssnar jag sönder denna nu. Gammal, men aa enjoy!
Die Antwood - I fink U freaky
 
 
 
. S - L