Produktiv tisdag

Hej vänner!
Hur mår ni så här klockan strax efter tolv? Själv är jag trött och ska snart sova.. Jag har varit väldigt trött ett par dagar nu, och jag vet inte varför. Har mått sådär också, i alla fall i magen. Min avföring är väldigt konstig. Konstig färg och konsistens. Jag läste om det och antingen har jag inre blödning i magsäcken på grund av cancer eller så är jag bara stressad. Jag gissar på den andra. Jag har både känt mig stressad och haft ångest. Ångesten är borta nu i alla fall. Jag hade ångest för att jag skulle genomföra ett nyhetsinslag och var orolig över att det inte skulle bli bra. Det är faktiskt helt okej! Jag intervjuade Ikeas varuhuschef i Jönköping om det som har hänt nere i Saudiarabien. Har ni inte hört? Läs tidningen! ;-)
 
Anyhow, idag tisdag har varit en produktiv dag. Jag har genomfört intervjun, redigerat typ hela så jag är nästan klar. Hela dagen satt jag. Jag åt min "middag" klockan typ halv sju. Och min frukost vid typ tio-halv elva. Ja jag vet. Jag borde äta oftare, jag ska bättra mig! Efter min middag så spenderade jag kvällen framför tvn. Jeavligt skönt faktiskt! Lite serietid. Så här mysigt hade jag det! 
© Sara Lajka
- Te, mackor med jordgubbssylt och världens bästa serie American Dad!
 
Just nu är jag väldigt trött, tröttare än innan så jag ska hoppa i sängen nu.
Sov gott med er! :-) .
 
 
 
S -L
Btw, you can't expect much of assholes.