Ett gott skratt!

Vill ni ha ett gott skratt? Titta på detta klipp! 
 
[Dopefish] - Kaizo Mario World - Part 1
- Jag satt och asflabbade till detta igår innan vi såg på Prometheus.
 
Prometheus var för övrigt en bra gjord film. Dock så gillar jag inte hela alienkonceptet. Alienfilmerna har nog aldrig varit min stil. Jag tycker inte att det är så trevligt att se när en kvinna blir uppskuren i magen av en maskin och en alien blir utdragen. Känns inte så verklighetstroget. Visserligen det är sci-fi och jag ville se på sci-fi igår så. Men endå. Alienfilmer känns även som zombiefilmer, utjatat. Jag har även kollat mycket på Stargate SG-1 (ja jag vet, det är fel att jämföra de två men det är ju aliens där med) och jag är lite less på ämnet :P Filmen var annars bra gjord och bra illustrerad! Men Att se de andra alienfilmerna? Nää!
- Dock så rekommenderar jag Prometheus till er! Se den!!
Jag postar den bästa trailern här! --v
 
Prometheus - Offical Full HD Trailer
Nää snart kommer syster yster och hämtar mig sen drar vi till Gnosjö för att fira mor som fyller år imorgon! Ska hinna plugga lite innan tänkte jag. Kommentera gärna :D
 
. S - L
Publicerat i Humor
#1 / / Uutela:

Har du inte sett första Alien? Dude....

Svar: Dude, jag tror inte jag missar något..
Sara

#2 / / Uutela:

Bara ett av filmhistoriens största mästerverk.

Svar: Ja Prometheus var en bra film! Dock lite läskig med Aliens ^^
Sara