Godsaker!

Hej kära vänner!
Jag har precis bakat klart kladdkakemuffins med min fars nya muffin maker :) De blev rätt fina och goda!
© Sara Lajka
- Fina va? :)
 
Igår bakade jag vanliga :)
© Sara Lajka
 
För övrigt så jobbar jag nu min andra vecka i Gnosjö. Igår vart jag pigg. Idag var jag inte alls pigg. Försov mig gjorde jag också. Fick hoppa över frukosten x) Så det blir att nanna kudden rätt tidigit idag.
 
Jag funderar på att gå bort till min mor en sväng. Smsade henne innan och undrade om hon ville ha besök. Inte fått något svar ännu. Kanske ska skippa det och vila istället.
 
Igår hittade jag för övrigt smultron!
© Sara Lajka
- Titta så stora och fina! 
 
Dessa var mycket godare, rödare och större än de första jag hittade för typ två veckor sen.
© Sara Lajka
 
 
Nähe, vila nu!
Peace out friendos!