Längtar!

Hey dudes/dudettes
Jag har precis avslutat uppsatsskrivandet för idag. Det har varit en rätt krävande dag, iaf för öronen då det suttit massa högljudda människor som pratat hela tiden. Men vi är nu klar med den kvalitativa analysen i uppsatsen! Yay!

Men detta är inte vad jag i huvudsak vill skriva om då jag inte längtar till detta! (som min rubrik avslöjar!) Vad jag längtar till är två saker! Det första är julen och det andra är söndag!

Angående julen så är det i år jag och mor som firar jul ihop med vovvisen. Jag ser grymt mycket fram emot det!

Jag längtar till söndag för då är det första advent och då är det okej att börja äta och dricka julrelaterade maträtter och drycker!! :D Då ska jag ta min första varma kopp med Blossas glögg.

© Sara Lajka

Vad jag har längtat! Och längtar! Ska förbereda mig inför söndag och göra ett inköp. Såg att de hade 2 st för 45 kr på Hemköp igår när jag handlade.


Nähe, nu bär det av hemmåt. Ska vila upp mig inför ett träningspass. Är fortfarande rätt trött efter gårdagen. Eller snarare söndagskvällen/natten xD

Bye folks!

Publicerat i Min vardag
Taggar: Medievetenskap / glögg / jul / uppsats / uppsatsskrivande