Välgörenhet

Hey dudes och dudettes.
Jag har i princip ägnat hela min kväll åt att rensa min garderob på kläder som jag inte använder mer. Detta tänkte jag ge till välgörenhet. Förmodligen Röda Korset på tändsticksområdet.
Detta är resultatet --v
© Sara Lajka
7 toppar, 4 linnen, 3 tjocktröjor, 3 shorts, 3 t-shirts, 2 jackor, 2 kjolar, 1 skjorta och 1 par svarta jeans ska till välgörenhet.
 
Jag blir lite sentimental av att rensa ut vissa klädesplagg då de har vairt med mig enda sen jag gick i sjuan. Jo jag vet, det är en lång tid, men de är välbevarade! Plus.. knappt använda sedan jag flyttade hit. Vissa andra klädesplagg undrar jag vad jag egentligen tänkte med när jag köpte dessa. Aja, nu är min garderob lite lättare och jag gör det för en god sak! Ska ta mig en titt på mina mössor, halsdukar och vantar också. Tror jag kan skänka lite där också då de bara ligger och skräpar. Vi får se!
 
Nu ska jag bara finna tid till att gå till Röda Korset också. Jag har knappt någon ork eller tid till att städa lägenheten och det behövs då jag känner att min astma börjar kännas av. Det är inte jättemycket damm men vänjer man sig att ha knappt något damm så vänjer sig astman också. Jag ska ta tag i städningen imorgon! Jag lovar... ;)
 
Än så länge känns veckan helt okej. Jag har fått gott besked ifrån läkaren! Nyss blev jag 1000 kr fattigare då jag beställde nya linser. Förra veckan blev jag också 1000 kr fattigare då jag behövde ny medicin. But, I'm hanging in there! Ser fram emot helgen! Får besök och så blir det jobb på världens bästa bar! :D