Bra kombination

Jag har många gånger tänkt på detta med att spendera kvällen med att spela tvspel och dricka vin (helst då i gott sällskap). Det är faktiskt en kombination jag tycker starkt om då det involverar något jag gillar att göra (nämligen spela tvspel) och att samtidigt dricka något gott vin som gör en avslappnad (nu pratar vi om att dricka det med måtta och inte halsa hela vinet, det ger inte samma sköna kobination). Detta ska då helt ske i gott sällskap. Visserligen fungerar det också att göra det själv men bästa effekten är med en god vän eller med trevliga människor. Stämningen blir så mycket mer avslappnad, skönare och situationen blir mer lättsam.
 
För mig är en sådan här kväll rätt viktigt att ha då och då för att lätta upp vardagsstämningen som i alla fall under vinterhalvåret kan bli tämligen dyster. Det kan också vara ett nice avbrott i studierna som tenderar att bli uttröttande och för mycket ibland. I alla fall just nu då jag i princip bara har läst hela tiden och nu svarar jag på instuderingsfrågor till det jag läst inför den kommande tentan nästa vecka.
 
Men nu väntar sängen dock! Jag kommer att sova gott inatt ^^
G'night folks!