Alla hjärtans dag-helg

Hej kompisar!
Som alla vet var det ju alla hjärtans dag i fredags. Jag firade med min respektive :) När han kom hit i fredags så bjöd jag på alla hjärtans dagfika på Coffeehouse by George
© Sara Lajka
 
Han gav mig blommor :) 
© Sara Lajka
- Taget med min Canon EOS 1000D
 
och en söt och god klubba
© Sara Lajka
 
Han bjöd också på en fin middag på Tandoori Palace där vi åt stark mat och god indisk glass (Kulfi) till efterätt :) Den smakade saffran och kardemumma. MUMS! :)
 
Hela helgen har vi mestadels myst! Vi har även tittat på Robocop triologin (vi laddar upp inför den nya Robocop) och spelat en del. Just nu spelar vi Fiesta Online. Ett MMORPG spel som är väldigt sött animerat ibland ^^ Jag har även jobbat :)
 
Men nu är det måndag igen, back on track så att säga. Jag ska precis börja med min första uppgift i Videoredigeringskursen i After Effects.. En presentation av mig själv.. x)
 
Wish me luck.
Publicerat i Min vardag
Taggar: allahjärtansdag / blommor / coffee / fika / flowers / helg / kärlek / love / semla / valentine / valentinesday / weekend
#1 / / Anonym:

Nawww<3 du är för gullig :-)
Önskar dig lycka till med uppgiften :-)

#2 / / Romantiker:

Men herrejösses, vilken kille! med tanke på dagens i-problem så skulle man kunna tro att grabben ha gått en, hur ska man säga "kurs" eller så finns "sådana" karlar kvar än helt enkelt. Alla kan väll inte ha dragits med i "strömmen". Grattis isåfall, det är du värd!

åt du klubban? ;)

#3 / / godabloggerskan:

Hej!

bli alla "kommentarer" godkända?

Svar: Hej.Ja alla kommentarer som skrivs och är vänliga blir "godkända". Hurså?
Sara

#4 / / tomteskägg:

Hej!

Från "Godabloggerskan" via mig "Tomteskägg".

"för att lättare kunna följa med i körbanan,tråkigt att inte vara på banan nämnligen." Hmm, lite luddigt. Bra och intressant din blogg är hmm Sara? mvh/Tomteskägg

Svar: Vad pratar du om?
Sara

#5 / / tomteskägg:

jaha, du är alltså samma Sara som är bloggens grundare, kk. Vad jag pratade om? om du kolla vad du skrev i förrförra kommentaren så skulle du ha sett att den avslutades med en fråga alltså "hurså" så börja med att göra det. om du fortfarande inte fatta då så skriv, så ha jag med en anledning att svara på det om det bli så, men det tvivlar jag på osv,osv.

Svar: Med tanke på att det är jag som äger och driver bloggen så är det samma Sara som grundade bloggen.
Sara

#6 / / Erica:

seriöst, vad är det för puckon som läser din blogg? De skriver ju sånt där bara för att jävlas. O.o

Om man inte gillar vad du skriver om kan väl fan låta bli att gå in på din blogg. '-.-

Svar: Jo jag håller med dig. Det är ju samma människa också och denne tror ju att jag inte vet vem det är. Men det vet jag :)
Sara