Min Vim

Hela kvällen igår, efter jag hade tränat, så satte jag och spelade Jade Dynasty. Levlade upp till lvl 45 också :) Är på 58 just nu. Men jag lovade en bild på min Vim! 
Så här ser jag ut just nu i mitt nya gear ^^ 
Publicerat i Spel
Taggar: jade dynasty / jd / mmorpg / spel
#1 / / Jonas:

Jade Dynasty är en av de få mmo jag inte har testat. Sitter just nu och väntar på elder scrolls online dock kommer det kosta ca 100kr i månaden så då bryter jag min f2p/never pay motto...

Svar: Jade Dynasty kostar inget :-) du borde spela det istället! Så kan vi bilda klan och göra quests ihop :-)
Sara

#2 / / Jonas:

Ja, det är ju en klar fördel =) Seriöst? Ptja, varför inte? =)

Svar: Ja joina :D Jag är en human, Vim :) Leta upp mig! Winza89 heter jag och hänger i Europa servern, Shauna EN sedan realm 2 PvE :)
Sara

#3 / / Jonas:

Hehe, jag får väl ta och göra det ;) Så får jag väl banda in lite film när jag ändå håller på ^^

#4 / / Jonas:

Jag har skapat ett account i Jade Dynasty nu ^^ Jag heter "Theonejaran" ;) See you online!