Konstant jobb

Hej kompisar.
Jag har jobbat arslet av mig konstant i tre veckor och enbart varit ledig tre dagar, nämligen söndagarna x) Men vad gör man inte för att tjäna pengar och visa sin lojalitet ^^ 
 
Både denna och förra veckan har jag kört en annan rutt som går till från stan till Gränna, Huskvarna och allt där borta. Det har varit stressigt men kul! Nästa vecka är jag tillbaka på min "gamla" rutt och kör den igen. Måste erkänna att jag saknat den rutten lite. 
 
Snart ska jag dra och fika med en kompis! Sen jobba.. igen x) 
 
Måste få skryta lite.. ;)
Excellence, Simply Delivered
 
#1 / / LurigaLurvar:

Tjena, kompis!

Låter tungt men gav säkert tillbaka något som var värt det. Men jobba inte ihjäl dig bara, man åldras snabbare, tjejer vill inte se gamla ut, antar att du är en i mängden och inte ett undantag som tycker så ;). Vad du skryter om "CIS" nemen tycker att du kan vara stolt över det faktiskt. Det ska man vara över allt och varje gång som man hR lyckats med något som har betydelse så upp med "brickan" så ofta du känner för bara! ;)