Tillbaka!

Hej kära läsare.
Hur är läget?
 
Jag ber om ursäkt att jag inte skrivit på ett tag. Varit så sjukt upptagen men skolan, jobb och relationer och så. Men nu är jag klar med skolan! Yay! Imorgon är det examensdag och då får jag plus mina medstudenter erhålla vårt efterläntade diplom :)
 
Denna veckan har jag varit väldgt upptagen. Har pluggat röven av mig för att bli klar med allt tills examen. Resten av veckan blir det jobb förutom imorgon, då är det fest!
 
Nästa vecka drar jag till Tjockhult, närmare bestämt till Bålsta och utbildar mig med kurirjobbet. Det är jag och Freddie som ska göra Bålsta oksäkert i  typ fyra dagar! Utbildningen, mat och boendet är betalt. Fett nice! :) Det finns gym och spa på hotellet vi ska sova på, då vet ni vart ni hittar mig ^^
 
Åh, jag har knappt fattat att jag tar examen imorgon. Efter 5,5 år tar jag äntligen min examen! Då är jag en som har högst utbildning i familjen. ^^ Känns overkligt!
 
Aja ska dra och träna innan jag ska jobba ^^ 
Tjoflöjt!
#1 / / LoLLiPOP:

Hej, sötnos!

Vad glad vi(min syster med) bli att du är tillbaka!
Kan du skriva mera och oftare nu än tidigare så bloggen känns uppdaterad och aktuell jämn och ständig! ;)

Mvh/ Lollipop och systern Emelie!

#2 / / Ragnaros:

Så glad för din skull :) Hoppas verkligen det går bra för dig. Styrke kramar !

#3 / / Aka Hobo:

hårt jobb lönar sig ! Fortsätt kämpa finns många som bryr sig om dig säkerligen mer än du tror