Snyggade till..

.. min crusader lite. Blev så het! ^^D 
 
 
Publicerat i Spel
Taggar: 2014 / battle.net / diabloIII / games / gamingnerd / reaperofsouls / spel / videogames
#1 / / Teddy :

Du är mycket mycket mer hetare sötis :-*

#2 / / [dk]Carro:

Vad mycket tid du måste har om du ska hinna med alla spelen och förfina karaktärerna i dem.

Svar: Nej jag har egentligen inte så mycket tid. Ja planerar bara.
Sara

#3 / / [dk]Carro:

Nehe, man skulle kunna tro det. Mvh/Carro^

Svar: Man skulle kunna tro att du har mycket tid över då du hänger ofta på min blogg..
Sara

#4 / / [dk]Carro:

Va? Du vet väl inte det eller? jag har skrivit(detta är 3:e)vad syftade du på? LoL ;)

Svar: Med tanke på att ditt yttrande, om att jag verkar ha mycket tid över för att jag tydligen ska hinna med alla spelen och förfina mina karaktärer så måste du ju basera det yttrandet på något.
Sara

#5 / / dk carro:

Jaha, du menar så! Jag scrollade snabbt uppifrån och neråt när jag av en slump kom in i din blogg, så jag kom ihåg att jag såg typ, 3,4 spel. Mickey 2, starswars, ninja turtles viserligen bara en tröja men men :) och detta spelet, av 10 , 11. ämnen så är 4 om spel. Jag har inte bläddra bakåt så har bara sett denna huvudsida eller från år 2014?

Svar: Japp! Men dåså, då har du ju ändå tittat lite :) Förmodligen bara huvudsidan/de senaste inläggen.
Sara

#6 / / Dk Carro:

Jo,jo, men det gick på 5 max 10minuter, så det är inte alls mycket tid, det är drygt så mycket eller lite tid jag hänger på alla sidor eller blogg som jag hamna på, ville bara klargöra det. Carro

Svar: OKej, då vet jag!
Sara