Suit up!

Idag jobbade jag som kurir och levererade och hämtade upp paket. Bland annat i Gränna. Så jag kommer till företaget där jag har en upphämtning och de blir mycket glada att se mig. Främst för att jag ska hämta deras paket, också för att jag var villig att stanna lite längre än väntat och hjälpa dem. Men det som lades märke till och blev positivt bemött var min uniform. Främst slipsen! De var mycket imponerade att jag gick omkring i slips och såg så finklädd ut. Det gav ett väldigt gott helthetsintryck tyckte de. Det var så kul att höra att de var jättenöjda med både min service och att jag gav ett professionellt intryck och bemötande :)
Trots diverse förseningar och mycket gods idag så var jag mycket nöjd med dagens jobb :)

- Suit up!


Pösshej!
Publicerat i Min vardag
Taggar: dhlexpress / dhljkg / dhlsweden / fintskadetvara / slips / slipspåjobbet / suitup / tie