Ett tag sedan..

Hej hopp!
Länge sen sist. Ursäkta för detta men tja.. haft mycket att göra och inte funnit så mycket inspiration till att skriva heller.
 
Men ja lite uppdatering då! :)
Under tiden jag har varit "borta" från bloggen har jag hunnit med en del saker faktiskt! 
 
Jag har:
Införskaffat mig fler spel till mitt Snes
 - Asterix & Obelix och Aladdin
 
- The Blues Brothers och Lucky Luke. 
 
Även detta till Xboxet
 
Plus två Snes-usb kontroller till datorn så jag kan spela på min emulator!
 
Jag har också införskaffat mig ett smyke till min andra piercing i örat, tyckte det var lite tråkigt med bara en stav så jag piffade upp det lite )
- Vad tycks?
 
Som de flsta vet så älskar jag hundar. Okej jag har inte typ skrikit ut det eller så men aa mina vänner vet att jag älskar hundar. Varje gång jag lämnar paket och kunden har en liten vovve (eller stor!) så brukar jag gosa med den under tiden de skriver på att de tagit emot paketet. Men! i alla fall. Som de flesta vet är jag ju en väldigt upptagen kvinna (!) så jag skaffade mig två gullisar som jag slipper gå ut och gå med men som jag ändå kan gosa lite med och ta hand om. Låt mig presentera!....
och..
- Mina små dvärghamstrar!
Jag har även hunnit med att äta 3rätters på Tandoori Palace med min bästa vän Annie!
- Friterade potatis- och lökringar till förrätt
 
- Kyckling, biff, något starkt kött (röda), nambröd och någon spenatsås till huvudrätt.
 
- Smoothie till efterrätt. 
 
Jag har hunnit med och fira påsk med min mor och smälla i mig en del godheter. Och under påskhelgen så var vi och shoppade endel behövligheter på IKEA. Vi försökte oss på att sätta ihop en kallaxhylla.
- Här är resultatet!
Dock så gick det illa för mig :(
- Så går det när man har tummen mitt i handen xD
 
Köpte även ett skåp till badrummet som jag och Zäta satte ihop häromdagen.
- Som en smäck!
 
Sist men inte minst har jag också hunnit med att ta endel selfies xD  Här är några..
Ska försöka att bättra mig i bloggandet!
 
 
Pöss!