Varning för bitterhet

Nu har jag väntat i cirka 1,5vecka på mitt spel som jag beställde från Discshop. Jag vet inte om Posten inte kan sitt jobb eller rent av bara suger på det. I så fall är de mer än välkomna att åka med mig någon gång och se hur man levererar paket. Borde förmodligen lära sig ett och annat då tycker man.
 
Jag beställde mitt spel på kvällen den 24 feb och skulle få det den 26 feb. Det är nu den 8 mars. Är seriöst extremt besviken på att jag inte fått det ännu. Tyvärr så kan man ju inte välja vilket företag man vill skicka det med, vilket är synd för vi failar aldrig våra leveranser. 
 
Så nu ska jag sitta här och vara allmänt bitter och tjurig ett litet tag till. Imorgon ska de få höra hur bitter en smålänning kan låta över telefon. Nää men... Skämt å sidor. De kommer att få höra hur besviken jag är iaf!
 
Sen är det tydligen kvinnodagen idag. För att vi kvinnor behöver en speciell dag för oss? Patetiskt. Istället för att fira att man är kvinna en dag om året så firar jag det 365 dagar om året. Visserligen kan man väl vara extra stolt just idag. Så okej, yay för oss kvinnor idag.
#1 / / gaststugan:

Hej!

vad tråkigt att höra. hoppas det löser sig. Kommer du till gnosjö? ;)

Mvh Gast