2016 och 2017

Hey friendos!
Ojoj nu är det inte långt kvar på 2016! Hur har ert år 2016 varit? Mitt har varit rätt bra faktiskt! :) En del saker har ju hänt, både postiva och negativa.
 
Positiva saker som hänt under 2016 är bland annat att jag:
  • fick fast tillsvidaretjänst (som jag har slitit!)
  • blev sambo med min underbara Zäta
  • köpte en jäkligt bra bil!
  • fick bättre relation till min familj (främst min syster)
  • började träna regelbundet
  • hittade mig själv mer och känner mig tryggare i min personlighet
  • fick nytt tillskott i min lilla hamsterfamilj (Doris och Moni)
  • upplevt Tyskland med finaste <3
Sen har jag varit på Liseberg med Annie, ätit gott med trevligt folk, börjat spela OW, vilket är roligt som f*n! köpt ny dator och kontorsstol, som var väldigt välbehövligt!
 
Negativa saker som hänt under 2016 är bland annat att jag:
  • förlorade min älskade Berra<3
  • minskade arbetstimmarna på Scandic (saknar mina fina kollegor!)
  • blev överkörd av en människa pga dennes egoism (ja jag är faktiskt jäkligt snäll fastän mitt yttre kan uppfattas som bittert och udda)
Då och nu
 
Sammanfattningsvis är jag positivt överraskad av året 2016 och jag ser väldigt mycket fram emot att få se vad 2017 har att erbjuda :) Vem vet, kanske blir det fler positiva överraskningar såsom planering att köpa hus? Bli med barn? Få löneförhöjning? Mer vältränad kropp? Nya gruppträning? Nytt tillskott i hamsterfamiljen? Ja vi får helt enkelt se ;) Siktar högt gör vi, oja!
 
 
Gott Nytt År på er! :)