Sista helgen i juli

Hej kompisar.
Helgen är redan över och det känns som den ens knappt hann börja. :/
Hur spenderade ni er helg då? :)
 
Själv så åkte jag ner till Gnosjö direkt efter jobbet för att spendera helgen hos mor min. På fredagskvällen bjöd hon på kantarellmackor och pannkakor. MUMS! :D
 
På lördagen gick vi upp någorlunda tidigit och drog till Second Hand och tittade lite på deras utbud. Vi drog sedan vidare till Second Hand i Gislaved och hittade lite roligheter där. Jag hittade en duk för 10kr som jag tänkte ha på barbordet i vardagsrummet. Jag köpte också ett spel för 10kr.
 
Detta spelade jag väldigt ofta som barn fast på PS1 då :) Kände att 10kr var det värt. Retro is the shit! Vi gick också in på något som heter Dollarstore i Gislaved. Väl hemma igen bjöd mor på egenpanerad rödspätta med potatis och remouladsås. MUMMA! :D Till efterrätt bjöds det på hemmagård cheesecake (laktosifri!) med fruktcocktail.
Mammas cheesecake är bäst :)
 
Vi tog oss också ut till Flatenbadet och spelade lite minigolf.
 
( Oviktig info: Jag förlorade )
 
Vi hälsade även på mors kompis som hade skaffat sig en lite hundvalpt vid namn Sans.
Så extremt söt!!! Det är en blandning mellan pudel och cocker spaniel.
 
Vi var hos hennes rätt länge och lekte med busvovven och pratade skit. Kvällen toppades av med räkmacka :)
 
 
Helgen gick som sagt alldeles för fort men det var väldigt trevligt! :)
Imorgon väntar en ny jobbvecka.
 
 
Godnatt folks!