Äntligen

Hej kompisar.
Jag kom precis ur duschen, superskönt att duscha faktisk. Något underskattat från min sida dock. Jag har nu äntligen tagit tag i att börja motionera igen. Eller ja efter en gång kan man väl knappast säga att jag tagit tag i det?
 
I alla fall så drog jag på mig idrottskläderna och gick ett varv runt munken på mindre än en timme! Föga imponerande för er eliter kanske men för en astmatiker som är 2% medicinskt invalid i foten och knappt har tränat på ett år, då är det rätt imponerande faktiskt. Eller aa bra i alla fall. Jag är nöjd :)
Jag gick nästan 6km på under en timme :)
 
Och bättre ska det bli! Tanken är nu att jag ska komma igång med träningen och äta lite bättre. Veckan innan semestern kanske inte var så lyckat att välja men ja man måste ju börja någon gång :)
 
Dagen har annars varit rätt lugn. Inte överdrivet mycket att göra idag på jobbet. Känns rätt skönt då vi hade rövarna fulla igår (ursäkta uttrycket). Bara för att allt står still i Sverige under helger och högtider så står det tyvärr inte stilla i resten av världen. Dock har jag tampats med att försöka fylla på luften i däcken på jobbilen hela dagen. Insåg att det var dåligt med luft då den drog så jäkla mycket till höger. Gick inte släppa ratten förrän jag nästan var nere i diket! På två ställen fick jag fylla på luften då första stället inte hade påfyllda luftpumpar (kallas de så?). Såååå nu går bilen fint igen och jag behöver inte känna att jag har dragkamp med bilen varje gång jag ska svänga. Tummen upp för det! :)
 
Nähe men något lätt att äta sen blir det kvällen.
 
 
Stay awesome folks!