Pust

Godkväll kompisar.
Jag sitter och pustar ut samtidigt som jag tittar på lite streams.Hela kvällen har jag spenderat med att flyttpacka. Köpte tre flyttlådor till då jag tror att jag får ner alla mina köksprylar i dem. Har en till för säkerhets skull. Man vet ju aldrig riktigt hur mycket skit man har förrän man är färdigpackad. :P
 
OMG! Nu är det inte långt kvar tills jag och Zäta drar utomlands! Elle flyttar för den delen :D Mer exalterad människa får man leta efter! Det känns så bra med min Zäta! Låt mig räkna... i över 1,5 års tid har vi nu varit tillsammans. Han är min soulmate <3 Bättre pojkvän finns faktiskt inte!
 
På tal om att leta efter saker, så ska jag försöka hitta min lilla Panasonic Lumix kamera som jag tänkte ta med mig till Tyskland. Undra bara vart fanken jag lade den.... Känns onödigt att ta med mig min systemkamera. Jag vill ju inte få den stulen...... MEN förhoppningsvis så händer det inte igen x) *cross my fingers!*
 
Såå peops.. fredag imorgon. Någon som har något speciellt planerat? :)
Själv så ska jag umgås med en kompis och vi ska gamea hela kvällen, är tanken! Det ska bli sköjjigt ^^ 
 
Sängen kallar på mig nu.
Sov gott nu, whoop whoop!
 
 
Thats all folks!