Söndag, ljuva söndag

Söndag kom snabbt, för snabbt! Va sjutton gjorde jag i helgen? Absolut nada, vilket faktiskt känns rätt skönt! Känner att veckan som gått varit rätt uttröttande. Ja jag kan faktiskt bli trött! Speciellt när psyket träter som aldrig innan då jag måste vistas med människor som lider av hybris och narcissism. Bäst att inte lägga ved i elden gällande sådana människor.

Aja över till annat. Städdag idag. Städat lite i min lägenhet. Bara dammsugningen kvar. Även städat i mina älsklingars bur plus att jag ändrat lite i deras inredning. För er som följer detta kanske ser en skillnad :P För er andra, tja här är den i alla fall.
Lille Ingo som tittar ut där #JagÄlskarMinaHamstrar :P
 
Pulled Turkey-kartongen får agera gräv/sovplats. Bron satte jag där precis jämte så de inte ska gräva in sig där bakom.

Nää jag ska väl fundera på vad jag ska laga till middag idag. Är sjukt sugen på räfflade pommesrutor. Rätt enkla att tillaga då jag bara behöver köra in dem i ugnen i typ 20 min.
Vad ska jag ha till?
 
Over and out.