Något hände..

Ojsan ojsan! Det hände visst något x)))
 
Jag tog ut mina dreads! :O
 
Omg vad det känns sjukt annorlunda! Inga tunga dreads nu!  Bara fjärdelätt hår ^^ men usch vad hemskt det var! Jag tog ur dreadsen och det tog dryga 40-60 min. Sen tappade jag JÄTTEMYCKET hår!!! Visserligen brukar man ju tappa hår varje gång man duschar men herregud! Jag tappade två månaders hår! Det kändes sjukt hemskt när jag duschade och jag drog bort hår efter hår efter hår. Fick panik och trodde jag var flintis på vissa ställen. Men icke då! Och sen när jag skulle borsta håret tappade jag ännu mer x((((( till tårar var jag nästan. Nu känns det bättre dock. 
40 stycken dubbla dreads hade jag. 
 
Vi får se när jag sätter i nya igen. Förmodligen till vintern. Håret måste få vila plus att jag måste lugna ner mer. Känner mig traumatiserad efter allt hår som jag drog ut. X(