Aprilapril

Håhåjaja
Då har vi tagit adjö av en solig och relativt varm Mars månad och vi är just nu inne i ännu soligare och vårigare April månad, vilket är MIN månad :D Det händer en del saker i denna månaden faktiskt:
  • avskedsfest för SIB (sister in blue) ikväll
  • byte till sommardäck hos far imorgon söndag
  • den 14-16 april ska jag på spahelg i Varberg och shoppingdag i Ullared med bestie! :D
  • den 25e är det min födelsedag!
Träningen ska fortsätta som planerat plus att jag tänkte att jag skulle sätta igång med lite promenader runt Munksjön. Zäta ser fram emot inlinessäsongen :) Tänkte även bli bättre på att göra smoothies under helgerna. Har varit lite på latsidan på sista tiden.
 
Har ni något inplanerat i April? :)
#1 / / Maria:

Fin blogg. Funderar på om jag ska öppna min blogg men vet inte vad jag ska skriva om så söker lite inspiration och så klart lite bloggvänner också :)
Ha en bra lördag.
Kram

#2 / / Maria:

Åh vad många projekt du har på gång. Kul ju :) Kanske kan få lite inspiration här hos dig :)
Kram

Svar: Tack så mycket! :D Kul att du gillar min blogg :)
Sara Lajka

#3 / / Miss Baby Peaches:

Gud vad härligt med spa och ullaredsshopping!

Svar: Ja det kommer det att bli :)
Sara Lajka