Födelsedag

Hej hej.
Då var man ett år äldre och ett åt närmare döden. Haha nää nu ska vi inte vara sådana ^^ Jag hade en rätt bra födelsedag igår. Fick köra min rutt igen. Efter att ha kört andra rutter i cirka 1.5 vecka är det gött att vara tillbaka igen. Mina kunder hade saknat mig sa de :)
 
På min födelsedag sa Zäta att jag fick äta vad jag ville.  Jag ville ha sushi :)
En lite prinsesstårtbit till efterrätt :)
Så fina blommor som jag fick av Zäta :)
Fick lite lotter också :)
 
Jag fick även en SDD hårddisk på 250gb då min blivit full, gratulationskort av mor och far min och av Zäta samt ett presentkort på Ur & Penn från bestie så jag kan köpa mig en ny klocka :)
 
Tack alla som gjorde min födelsedag till en väldigt trevlig dag! :D <3
Publicerat i Min vardag
Taggar: Birthday / Födelsedag / blommor / cake / roses / rosor / sushi / triss / trisslott / tårta

grattis hoppas att du får en underbar dag

Svar: Tackar så mycket! :)
Sara Lajka