Produktivt

Hey dudes & dudettes.
Lördagen började med att städa då jag skulle få besök lite senare under dagen. Vid två typ kom Zätas mor och syster hit med en TV? Vi har ju redan två TV-apparater så jag vet inte riktigt vad vi ska göra med en till xD Sen på kvällen skulle jag få besök av en bekant. Vilket tyävrr inte blev av då hon kände sig dålig. Tråkigt när planer ställs in.
 
Jaja.. resten av lördagen satte jag med ett program eller ja flera program och försökte att designa kläder till The Sims 4. Kruxet var inte att designa kläderna, det gick lätt. Nää du, utan kruxet var att koda skiten så EA skulle acceptera dem i spelet. Hur svårt kan det vara tänkte jag? Tja.. Efter många tutorials (kassa sådana) och anförskaffande av diverse program gav jag upp. Typ kl 03 gick jag ifrån datorn och till sängs. Jag tänkte många gånger "så här krångligt kan det ju omöjligen vara!" Men joo så krånligt är det tydligen. Speciellt utan några som helst bra tutorials. Klart att det fanns en del men ja för en som aldrig har sett dessa program innan var det svårt då allting inte förklarades eller visades. Jag har lagt ner detta nu, dock har jag fortfarande kvar programmet man designar saker i. Det kanske kommer till användning en annan dag? :)
 
Dessa två designade jag i det första programmet :)
 
Idag blir det träning! Både Body Combat och Intense Core :) Framt tills dess tänkte jag tvätta och ta det lugnt :)
 
Ha en skön söndag!
Publicerat i Min vardag
Taggar: bodycombat / design / intensecore / thesims4 / training / träning / ts4