Snart dags..

Hey friendos!
Snart dags för avfärd, eller ja det är väl ungefär 5h kvar innan vi sätter oss på bussen mot Göteborg för att sedan vid sju ta flyget mot Edinburgh :D Tyvärr måste vi mellanlanda i London men aa det är ju bara en timmes väntetid så det är ju lugnt :) 
 
Vi har redan två planerade event som vi ska delta i. På fredag ska vi kolls på The Royal Edinburgh Military Tattoo vilket är en militärkonsert utanför Edinburgh Castle. Rätt stort faktiskt! Det ska bli spännande :) På lördag kvällen ska vi gå på en pubvandring kallad The Edinburgh Literary Pub Tour som börjar på The Beehive Inn Grassmarket. Jag har varit på den innan när jag var i Edinburgh med min engelskaklass när jag gick på högskolan. Sen får vi väl se vad vi hittar på. Far sa att jag var guiden så jag tänkte väl de vanligaste sevärdheterna såsom slottet och The Scottish Parliament och en liten titt på Arthur's Seat. Jag skulle vilja gå in på Princess Street Gardens vilket är en stor park i anslutning till slottet :) Jag skulle också vilja gå på en spökjakt också då de har rätt bra sådana. Vi var på en med min engelskaklass och den var såååååååå läskig! Men ja, detta är planen just nu. En rätt stabil plan faktiskt. Jag ser fram emot det! Dock inte att resa, jag har sådan ångest för att resa. Jag har inga problem med att flyga men aa det är jobbigt att resa. Jag gillar inte att vara på resande fot. Jag vill liksom åka till flygplatsen och direkt vara på plats i hotellet dit jag ska x) 
 
Och så har vi den vanliga oron, om man har packat allt man ska och inte glömt något. Det känns som att jag har packat allt jag behöver x) Vi får väl se helt enkelt xD
 
Jag tänkte sova en liten stund faktiskt så jag orkar att resa sen. Ska bara fixa en film på iPaden och lite musik till mobilen :)
 
Uppdaterar när jag kan!
 
 
Heyoo!
#1 / / Miss Baby Peaches:

Åh, hoppas du får en toppenresa!

Svar: Tack :) Den var awesome! :D
Sara Lajka