Tillbaka igen!

Hello friendos.
Fredag idag och sista arbetsdagen innan jag tar semester! Då blir det två veckors ledighet! Whoop whoop! Riktigt gött ska det bli. Och jag är riktigt trött idag :P Inatt sov jag bara 6h. Det råkade bli lite sent, hihi. 
 
Vad har jag planerat att göra på min semester då? Torsdag till söndag första veckan drar jag och min far till Edinburgh och gottar oss :) Det är en försenad födelsedagspresent. Andra och sista veckan ska jag och Zäta hitta på saker tillsammans. Vi vet inte riktigt ännu vad. Vi är inne på att hyra en stuga med bastu uppåt i landet. Men vi får se :) Dagsutflykter blir det nog och spontan övernattning någonstans. :)
 
Helgen är spikad i alla fall. På lördag ska jag och Zäta åka på en loppisrunda. Vi tänkte dra upp förbi Ödeshög till bland annat Vadstena och titta om vi kan fynda något trevligt. Han hittar säkert någon LP skiva som han vill ha. :) Det är trevligt att komma ut och åka iväg lite :)
 
Jag har varit rätt frånvarande här på bloggen. Mest för att det inte har funnits så mycket att berätta och dela med mig av. Plus att jag varit så sjukt trött. Förra helgen umgicks jag med min mor. Vi åkte till Värnamo och gick på både marknad och loppis. Vi tänkte åka ut till Flaten och spela minigolf men vädret tillät inte detta. :P Efter loppisen fikade vi på Café 18 i Vmo. Sen drog vi till två secondhandbutiker och sen hem. Väl hemma igen åt vi och spelade lite Yatzy :)
 
Senare på kvällen bjöd hon på en räkmacka.
 
Därefter var det dags för hemfärd. En väldigt trevlig lördag :)
 
Jag har skaffat mig två å söta marsvinsungar på 5 veckor. 
 
 Ella och Zoey :)
 
De är så söta och fortfarande lite rädda. Jag köpte dem av en privatuppfödare. Vi möttes upp i Gränna förra onsdagen. Ella är helt svart och Zoey är också svart men hon har en guldtass på vänster bakben plus lite guld /gula små pälsstrån i pälsen. Jag är såååååå glad för dem :)
 
Uppdaterar snart igen. Jag lovar :)
 
 
Pösshaj!