Free Stuff

Hey yo oh!
Jag skrev ju i mitt DHW17 inlägg att jag skulle posta ett inlägg på de saker jag fick gratis på DreamHack Winter 17. Här kommer de! :D
Destiny 2
MSI Gaming
Intel
Corsair
Foto med Mattias från Region Jönköping
Tisha från Retrospelmässan
Tisha och mössa från Asus
Socka från Warhammer Vermintide, svettband från Motorla & ett nyckelband från Astro Gaming
 
Mina favoritsaker från dessa är armbandet, halsbandet och fidgetkeyn från Destiny 2, tishan från Retrospelsmässan och draken från MSI. Jag tänkte använda mössan från Asus när jag jobbar sen har jag på mig armbandet från Intel tillsammans med armbandet från D2. De jag gillar minst är nog svettbandet från Motorola och nyckelbandet från Astro. Aja det är ju free stuff så jag är nöjd ändå :D Kanske använder svettbandet när jag tränar på Friskis, matchar ju ändå deras färger :)
 
Så här bra spinner Fidget spinnern från Intel :)
Intel fidget spinner
 
Nu äger jag fyra fidget spinners :D:D Haha onödigt jag vet men två av dem var gratis och två har jag faktiskt lagt pengar på :)
 
 
Peace Out!
Publicerat i Min vardag
Taggar: Retrospelsmässan / asus / corsair / destiny2 / dhl / dhw17 / fidgetspinner / intel / motorola / msi / rsm / stro / warhammer / warhammervermintide