Ojojoj!

Hej kompisar!
Ojojoj, nu blir det flera uppdateringar i en :) Det blir så när man inte riktigt har tiden att blogga hela tiden x)
 
Helgen har varit trevlig! Det hela började med att jag hämtade ut mitt paket med hamstersaker som jag beställde från Zooplus. 
Jag köpte ett nytt hus till Ingo och en ny fruktpinne samt lite godis till dem: ett godisträ (längst bak till höger,
två stockar med lite gott i (längst fram), en korg med saker de kan gnaga på (längst bak till vänster) och
några runda "kakor" (längst fram till vänster).
 
Huset var för stort för honom så Doris kommer nog att få det. Jag har inte riktigt bestämt mig ännu x) Resten av fredagskvällen sov jag faktiskt bort. Sjukt trött efter veckans jobb! I lördags vaknade jag relativt tidigt och lunchade med bestie. Vi åt sushi på Sushi Bar :) Jag tog en 12-bitars sushi utan räkan. Den är jobbig att skära och bita i. Lite gummigaktig i smaken. Det var länge sen jag åt sushi så jag var riktigt sugen påd det. :)
 
Sen gick vi och såg Hundraettåringen på bion. Det var väldigt underhållande och rolig! En bra film! Bättre än AC-filmen som jag såg förra helgen.
 
Hundraettåringen Som Smet Från Notan Och Försvann
 
Sen när jag kom hem gjorde jag inte så mycket. Spelade lite OW innan Phoi gick och jobbade. Jag gick faktiskt och lade mig rätt tidigt då jag var väldigt trött (igen!). Så jag har vaknat rätt utvilad :)
 
Idag (söndag) har jag dammsugat lägenheten, gosat lite med mina hamstrar och gått på TVÅ grupppass! Japp ni hörde rätt, TVÅ STYCKEN! Först var det body combat med den nya tuffare koreografin. Oh holy crap vad jobbigt det var! Jag var så slutkörd att jag mådde illa x( Då lyckades insturktören övertala mig att köra ett Intense Core-pass efteråt! Dvs ett intensitvt mag-, rygg- och rumppass! Amaagaaad var död jag känner mig nuuuu.. Kunde knappt köra hem eller gå.. x) Plus att illamåendet blev värre x(
 
Jag gjorde något väldigt enkelt att äta. En svampomelett med en banan-, morot- och blåbärssmoothie. :)
 
 
Imorgon tänkte jag dansa Sh'Bam igen :) Eller ja, tanken är det men vi får väl se hur kroppen mår imorgon x) Träningsvärk är ju ett faktum. xD
Publicerat i Mat
#1 / / Miss Baby Peaches:

Gud så gott med sushi! Minns inte ens när jag åt det sist!

Svar: Sushi är det godaste! :D
Sara Lajka