På gång

Hey yo oh! 
Vi tackar januari för den här gången och rullar mot ljusare tider och mot februari :) Vad händer i februari då?
 
Tja just nu är det lite grejer på gång. I alla fall denna vecka :) Imorgon är det body combat efter jobbet.  Ska bli kul!  På torsdag ska jag fika med en bekant och tjöta lite med henne.  På morgonen på fredag ska jag till astmaläkaren och kolla upp min astma och eventuellt byta astmamedicin. Och på söndag den 5e fyller bästa vännen Annie år! Det ska självklart firas! Då har jag en speciell grej inplanerad för henne. Det ska bli så kul!! I hela våra liv har vi känt varandra. Från dagmamma tills nu :)
 
Annars är det inte mycket mer inplanerat. Den 14e februari är det Alla hjärtans dag och ska ju självklart firas med babe. Nästa fredag ska jag till läkaren igen. Men till en annan. Vi ska följa upp det här möjliga IBSen som jag kanske har. Jag ska även hämta ut lite prover som jag ska göra innan dess.
 
Träningen ska fortsätta som den gör, tänkte jag.  Dans på måndagar och body combat på onsdagar och söndagar samt intense core efter bc på söndagar :) Jag har kommit igång bra nu :) 
 
Ser fram emot att få uppleva vad 2017 har att erbjuda!
 
 
Ciao!