Internationella Matmarknaden 2017

Hey friendos!
Idag var jag och Anna på Internationella Matmarkanden på öster :) Jag tog inte så många bilder på själva matstånden då det var så otroligt mycket folk så jag kunde knappt röra mig xD
 
På Hovrättstorget blåstes det bubblor för barnen :)
Internetionella Matmarknaden Jönköping 2017
 
Vi tänkte testa langos men kön dit var så ofantlig lång likaså kön till det australienska ståndet som serverar hamburgare av olika excotiska djur såsom känguru och krokodil. Så vi tog det thailändska matståndet :) 
Jag tog äggnudlar med räkor i sötsur sås.
 
Anna tog äggnudlar med vegetariska vårrullar :)
 
Till efterrätt delade vi på en glass gjord av franska GlassGo. Man får välja vilka ingredienser man ville ha i sin glass. Vi tog jordgubbar, blåbär och en ballerina. Till det sattes grädde och sedan hackades alla ingredienser sönder och plattas sedan till och rullas :) Tillverkningen --v
 
Slutresultatet! Mums! :D
 
Jag hade jättetrevligt! :D När jag kom hem så städade jag typ hela lägenheten. Jag dammade, torkade av ytor och dammsugade. Jag har bara toaletten kvar :) Nu chillar jag mest.
 
Vad har ni hittat på idag? Kommentera gärna! :D
 
 
Pösshaj!