Awesome!

Hey friendos!
Det är söndag kväll och imorgon är det dags för jobb. Jag kom precis hem ifrån min far i Gnosjö.
 
Jag har haft en rätt awesome helg faktiskt! Lördagen började med ett bodyattack pass på Fitness24Seven. OMG! Sådan träningsvärk i mina vader! Jag vaknade upp med världens träningsvärk idag och kunde knappt gå till min mobil för att stänga av larmet x) Därefter gick jag hem och åt en sväng innan det var dags för förfesten inför the renunion på Akademien. Drog till Hälsoparken och umgicks med gamla studentvänner :) Vi snackade gamla och nya tider, drack gött och capsade lite :)
Caps! 
 
Därefter drog vi till studentbaren Akademien och festade :) Kvällen avslutades med att allsång där alla sjöng "Stad i Ljus". Magiskt! Det var en väldigt trevlig dag må jag säga :D
 
På södagen åkte jag och Zäta till Habo och tittade på ett hus. Väldigt fint hus utanför Habo. Tyvärr lite för litet för oss. Annars hade vi definitivt satsat på det. Vid två åkte jag hem till Gnosjör för att begrava Berra. Han dog ju i November förra året. Har inte riktigt haft tid att begrava honom, plus att jag mått dåligt så fort jag tänkte göra det. Plus att jag var tvungen att vänta tills sommaren då det går att gräva en grav åt honom. Det var riktigt jobbigt att se honom igen. Vi var uju tvungen att ta ut honom ur hans "kista". Han låg i den glassburken jag fick Moni i. Jag hade bäddat ner honom i en snunsnäsduk i spånet. Han såg riktigt fridfull ut. 
Jag saknar honom och tänker på honom ibland.
 
Jag tycker att det var en trevlig helg! Kändes som att jag fick mycket gjort. Jag fick träffa gamla rävar och ha trevligt med dem och jag fick äntligen tummen ur och ge Berra en vettig begravning :)
 
Hade ni en trevlig helg? :)
 
 
Pösshaj!