Gonna get down on Friday

Ja äntligen fredag! :D
Har nog aldrig varit så glad att det är fredag som idag faktiskt. De senaste dagarna har varit jobbiga. Mest för att jag är snäll mot andra. Det straffade sig denna veckan. De senaste dagarna har jag varit extremt försenad när jag kört min rutt. Igår var jag så sjukt stressad. Sen när jag åt min lunch och lugnade ner mig så slutade jag stressa. Det är inte värt det. Inte alls faktiskt. Jag vill inte gå in i väggen på grund av mitt arbete plus att jag får ingenting för det. Så det är slut med det nu :)
 
Idag har jag även haft apaont i min nacke pga whiplashen och då strålade det ut smärta i min axel och högra sidan av ansiktet. Känns som att jag hade bihåleinflammation på den sidan. Plus att jag hade ont i axeln och den domnade bort. Har fortfarande rätt ont på den sidan men det känns lite bättre nu när Zäta varit så snäll och masserat mig plus två huvudvärkstabletter. En förbättnring :)
 
På grund av denna smärta så blev det tyvärr ingen fika idag :( Aja det kommer ju fler tillfällen :) Imorgon ska jag och Phoi umgås i alla fall :)
 
Vad händer i helgen för er då? :)
 
Bjuder på denna ^^
 Tagen hos min mor för någon månad sen :)
 
 
Pösshaj!