En utav mina favoriter!

Hey friendos!
Nu har jag vilat mig lite och spelat lite. Känner mig tyvärr inte bättre och är lite trött. Eller kanske lite bättre... eller jag vet inte.
 
I helgen, lördag, ska jag och bestie på bio igen! :D Vi ska se Beauty and The Beast :)
 
Beauty and The Beast
 
Jag har alltid gillat den sagan. Den är en utav mina favoriter faktiskt :) Mina absoluta favoriter är Snövit och Rappunzel. Inte filmerna  utan själva sagorna som vi läste när vi var barn :) Filmen Tangled och Snövit är förvisso bra :) Snövit och de sju Dvärgnarna var faktiskt min första film jag fick som barn. Glömmer aldrig den hemska och sista scenen med häxan..
 
Jag hade gärna sett premiären av Beautyf and The Best men tyvärr så slutar jag lite för sent på fredagen för att hinna det. Men ja, så är livet när man jobbar x) Hade ju dock inte skadat om man kunde få sluta vid typ tre eller fyra istället för kvart i sex. Jaja, jag gillar mitt jobb ändå :)
 
Någon mer som ska se den i helgen? :)
Jag vet att Miss Baby Peaches ska se den ;)
Publicerat i Filmer
#1 / / Miss Baby Peaches:

Jaag såg den, haha! Det kommer upp ett inlägg om mina första tankar kring filmen senare idag :D