Maj maj måne..

jag kan lura dig till skåne!
Jaha 1 maj då. Någon som ska protestera mot något? Eller vara med på HVs segerfest i stan? Eller vara ute i det fina vädret? Jag ska inte göra något av de ^^D Äkta spelnörd som jag är tänkte jag bespara min känsliga hy, mina öron och mina politiska åsikter. Jag tänker istället sitta framför datorn, spela spel och njuta :) Och sen på kvällen gå på bio med Phoi :D
 
Vi har ju gått in i en ny månad. Vad har jag planerat denna månaden? Faktiskt ingenting, ironiskt nog. Tanken är väl att fortsätta min träning som jag nu ändrat lite i. Jag har missat dansen på måndagar 2 gånger i rad och kommer missa den idag. Men jag tagit igen den tränignen genom att köra dubbelpass på torsdagar och köra pass på tisdagar istället. Kommit igång riktigt bra med body pump! Känner hur mina armar har svällt en del. Både på gott och på ont. De dåliga är att mina kläder blir för små i armarna. Det goda är att jag får mer vältränad kropp ^^
 
Rensade kläder igår. Har nog inte rensat ordentligt på typ 4-5 år. Slängde en hel del. Fyllde faktiskt en hel kasse. Tänkte ge denna kasse till Busfrö i stan. De säljer begagnade saker och efter två månader så skänker de de kläder som de ej får sålt. Riktigt bra! Har nog tjänst runt 150kr på det lilla jag har lämnat in :) Mina gamla kläder är det inget fel på. Man köper och inser att man inte gillade den t-shirten eller byxorna. Så då ligger de i garderoben och man glömmer bort dem. Jaja. Jag har ingen ungdomlig kropp längre. Har blivit lite sambofet plus att jag fått en riktig kvinnokropp. Svårare att gå ner i vikt nu :P Sen har jag ju tyvärr inte fått turen att ha hög ämnesomsättning. Plus att godis är gott!!! ;) Men aa. Jag är rätt nöjd ändå. Jag har en stor röv och kommer alltid ha det. Hihi ^^
 
Tänkte spara lite pengar nu inför resan till Edinburgh med far i augusti :) Det ska bli så trevligt! :D Hoppas på fint väder!
 
Annars vad mer... har ni skickat in deklarationen ännu? Imorgon är sista dagen! Jag skickade in min 17 april. Så jag var ute i god tid :D 
 
Igår var sista dagen för min bil att stå i garaget :/ Då jag flyttat (på fel sida Kungsgatan tydligen för det är ju så jävla petigt) får jag inte stå kvar i värmegargaget längre. Vilket så klart suger! Men ja än så länge funkar det ju att stå på gatan utanför. Vi får väl se hur vi löser detta. Ingen brådis ännu i alla fall :)
 
Jag bjuder på denna selfien.. :)
 
 
Ha en skön 1 maj och måndag!
Publicerat i Min vardag
Taggar: 1maj / edinburgh / frökenkarika / games / misskarika / selfie / spel